vrijdag 1 april 2011

Review: The Body Shop Moroccan Rose body butter -Josephine


Hallo allemaal!
Fleur vroeg, bij Lana's review over TBS Cherry showergel, om meer reviews over The body shop spulletjes. Nou, zelf heb ik er niet zoveel, maar ik ben wel groot fan van The Body Shop! Ah, die geuren! En gisteren ook die geweldige actie met earth lovers (je kon je lege/oude douchegel inleveren voor een nieuwe, we hebben er niet over geschreven omdat andere, veel bekendere beautyblogs dat al hadden gedaan) en ik heb de abrikoos en peer genomen (komt nog een review over)! Maar, moroccan rose. De deksel is heel mooi met bloemen en het potje zelf is roze. Ik heb de 50 ml versie, die kun je kopen met een moroccan rose douchegelletje en een puff in een cadeau-pakket. Ik heb mijne vorig jaar (!) van Daantje gekregen voor mijn verjaardag geloof ik. Dit was een heel leuk cadeautje, zeker aan te raden als iemand binnenkort jarig is.

De body butter voelt eigenlijk niet aan als een butter. Het is wat creme-achtiger als je begrijpt wat ik bedoel. Het leuke is dat de butter zelf ook roze is. Hij ruikt echt alsof je in een rozentuin bent, maar ook een beetje naar zwarte thee. Hij smeert heel fijn uit maar laat een vettig laagje achter op je huid. De creme is een beetje olie-achtig, heel voedend, geeft een gehydrateerd gevoel en trekt re-de-lijk snel in. Hij gaat 12 maanden mee. Mijn butter is al over de helft, maar omdat het niet mijn standaard- verzorging is en ik geen droge huid heb, is dit natuurlijk niet te vergelijken met die van iemand anders.

- Heb je een normale tot droge huid?
- Vind je rozen super lekker ruiken?
- Ben je opzoek naar een mix tussen een bodylotion en een bodybutter?
- Is er iemand binnekort jarig?
- Wil je je body shop verzameling uitbereiden of heb je te veel geld?

Als je 3 of meer vragen met ja hebt beantwoord zeg ik: Doen! Anders zou ik het laten gaan. Het is ook weer niet een heeeele bijzondere butter, maar omdat TBS meestal fruitige geuren in het asortiment heeft is dit wel speciaal.

De moroccan rose body butter kun je kopen in een cadeau pakket inclusief 60 ml shower gel en een TBS puff (weet niet hoe duur) en voor de 200 ml versie betaal je 17,00.



xxxJosephine 

3 opmerkingen:

  1. die geur ruikt zooo lekker!!
    xxxAmy
    ps;
    het past niet echt bij deze revieuw maar welk make up merk vinden jullie goed, dat niet te prijzig is (maar ook geen miss sporty of catrice ofzo) ?

    alvast bedankt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedoel je dat je een ander goedkoop merk wilt horen of een duurder merk dan miss sporty of catrice? :p
    Als je een ander merk bedoelt: Bij MNY hebben ze alles onder de €3! Etos huismerk kan soms ook goed uitpakken. Mijn favoriete iets duurdere drogisterij merk is Bourjois (valt onder chanel!!) Ik hoop dat je vraag is beantwoord? Je kunt ons altijd mailen op weeatbeauty@live.nl

    xxJosephine

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl