dinsdag 8 maart 2011

Daantje

Ik zal mezelf even voorstellen!
Ik ben Daantje en ik ben 15 jaar oud en ik zit op het Gymnasium in Amsterdam.
Ik ben samen met Lana en Josephine deze blog begonnen omdat ik het superleuk vind om uit te zoeken wat nou echt goede en fijne producten zijn om te gebruiken en ik het leuk vind om daar reviews over te schrijven. Maar ik zal natuurlijk niet alleen schrijven over make-up, want we hebben met z'n drieën al heel veel plannen gemaakt voor deze blog dus er zullen ook zeker veel andere dingen op komen te staan!
Mijn hobby's zijn voetballen, bas-gitaar spelen, hardlopen en natuurlijk gezellig met vriendinnen naar de stad of iets anders leuks doen!
Ik zal elke Maandag een berichtje posten en ook in het weekend.

Ik lees zelf veel op andere beautyblog's voor meer inspiratie maar ik zal natuurlijk niks gaan kopiëren wat daar op staat.
Ik hoop dat jullie mijn stukjes leuk vinden! en ik ga er zeker mijn best op doen!
Ik zal alles van top tot teen uitzoeken zodat de informatie die ik geef betrouwbaar is! En natuurlijk zal ik ook over veel producten mijn eigen mening geven.
Veel leesplezier! X Daantje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl