dinsdag 8 maart 2011

Josephine

Hoi!
 Ik ben Josephine, ik ben 15 en ik zit in de derde klas op het gymnasium in Amsterdam. Ik hou van lipsticks, fashion en creatief bezig zijn. Ik zal elke vrijdag een artikel schrijven.
Ik zit samen met Daantje en Lana op school, en we hadden al een tijdje plannen voor een beauty/lifestyle blog. Ik vind het erg leuk om nieuwe producten te kopen en te testen. Ik vind het ook erg leuk om stukjes te schrijven om jullie te vermaken! Wat ik zoek in producten kan heel erg verschillen. Het ligt er natuurlijk aan waarvoor het bestemd is. Van mij hoeft het niet duur te zijn, maar ik ben bereid er meer geld aan uit te geven als ik het mooier of beter is. Mijn lijfproducten zijn mijn Sleek Storm Pallette, Rimmel London 007 (nude delight) en Mavala lakjes. Ik ben echt een meisje-meisje en hou van subtiele make up. Ik hou ook erg van sieraden. Ik bezoek ook dagelijks andere beauty-blogs, maar ik beloof het origineel te houden en niks te kopieren of direct over te nemen! Natuurlijk hoop ik dat dit een site word waar jullie dagelijks op kijken!
x Josephine



p.s. Stem ook even op de poll rechts in je beeldscherm!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl