dinsdag 8 maart 2011

Lana

Hee!
Ik ben Lana, de derde we eat beauty blogger.
Ik ben 15 jaar en ik zit in de derde klas van een gymnasium in Amsterdam. Ik hou van paardrijden, gitaar spelen, leuke dingen met mijn vriendinnen doen en natuurlijk... beauty! Ik ben altijd heel veel bezig met beauty en ik vind het heel leuk om nieuwe producten te testen en mezelf op te maken! Ik hou meer van natuurlijke make up looks, dus groen en blauwe oogschaduw gecombineerd met paarse lippenstift zullen jullie niet snel bij mij zien. :) Opmaken en haar doen vind ik dan ook altijd het leukste bij feestjes! Ik (en josephine en daantje) zal proberen leuke reviews te schrijven over producten. Ook zal ik schrijven als mij een mooie make up look, of bijzonder haar is opgevallen. Wat mij altijd stoort bij sommige beautyblogs, is dat het soms alleen maar gaat over erg dure merken zoals dior, chanel etc. Daarom zal ik vooral reviews schrijven over goedkope merken! Denk maar aan: essence, catrice en MNY. Ik hoop dat jullie onze blog leuk vinden en dan jullie er goeie tips uit kunnen halen!
xx Lana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl