dinsdag 8 maart 2011

Review: Yes to Carrots body butter - Lana


Hee! 
Integendeel tot mijn gezichtshuid (die vet is) is mijn lichaamshuid ongelooflijk droog! Regelmatig krab ik tot het bloed omdat het zo veel kriebelt omdat het uitgedroogt is. Ik ben daarom altijd op zoek naar een goede voedende body butter, die mijn huid zacht aan laat voelen. Toen besloot ik om de body butter van Yes to Carrots te proberen!
 De  verpakking belooft een body butter die versmelt met je huid en je huid ongelooflijk zacht aan laat voelen. Dit klopt! 's Avonds doe ik een beetje op mijn onderbenen en buik, en de hele nacht heb ik geen last van een kriebelende huid! Hij ruikt niet heel sterk en hij voelt lekker dik aan. Dus als je last hebt van een droge huid, zeker proberen! Ik ben echt heel erg blij met deze body butter! Helaas is hij nu bijna op (na ongeveer 3 maanden), maar ik ga hem zeker opnieuw kopen. Ik weet het niet meer zeker, maar volgensmij kost hij bij de Etos rond de 6 euro. 

Lana

5 opmerkingen:

  1. Die ga ik dus gelijk kopen!
    kus naamgenoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga hem zeker kopen! Ik vind het altijd lastig om goede bodybutter te vinden, die ook voedend is. Ik heb namelijk ook schrale plekjes, vooral rond mijn ellebogen en knieen.
    En het lijkt me ook een goede prijs!
    xxxxlaura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had hem ook maar dan 'yes to cucumbers' <3
    goed product he! xx kus katja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk dat die ook bestaat, ik ga hem proberen! xxx Lana

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl