vrijdag 18 maart 2011

Mijn 5 fijnste lippenbalsems - Josephine

Er zijn er duizenden, in alle kleuren en in alle smaken en geuren. In tinnetjes, tubetjes, sticks en potjes:
Lippenbalsems. Ik kan er nooit geboeg van krijgen en elke dag gebruik ik een andere. Voor jullie heb ik mijn 5 favoriete lippenbalsems op een rijtje gezet. Ik heb niet zo erg last van schrale lippen, maar vind het wel fijn om er iets op te hebben. Je zou eigenlijk kunnen zeggen dat ik een beetje verslaafd ben :)... Hier staan mijn 5 fijnste lippenbalsems op een rij:











































xJosephine

3 opmerkingen:

  1. hihi ik hou echt van lip smackers <3
    leuke review!
    maar, jullie zeiden dat jullie elke dag een artikel zouden schrijven maar het is een week geleden dat jullie het vorige artikel hebben geschreven!
    maar goed..
    komen er weer vaker artikels? :D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, sorry! We hadden het een beetje druk met school... En omdat we ook niet heel veel bezoekers hadden (in 3 dagen zijn er 4 pageviews geweest) dachten we dat het ook niet echt nodig was. Maar thanx dat je interesse toont, er zullen weer vaker artikels komen.:)
    xJosephine
    ps. Ik kan me niet aanmelden op de site, maar ik ben het echt;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha nu is het meer 1 keer per week in plaats van dag... :(
    handige en leuke review <3
    xxx'Amy

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl