maandag 14 maart 2011

Mijn blushes - Lana

Hee!
In dit artikel laat ik al (nou ja, het zijn er maar 3) mijn blushes zien!

Dit is mijn blush van MNY. Ik heb hem in de kleur '101'. Hij is een roze-achtig en hij heeft hele lichte glittertjes. Ik vind hem heel erg mooi! Zoals je op de foto hier rechts ziet heeft hij best veel pigment, hoewel ik wel flink wat blush op mijn hand moest doen voordat je het goed zag op de foto. Maar ik vind hem heel erg mooi en ik draag hem dan ook vaak!





De tweede blush is van Catrice, namelijk de 'multicolour rouge'. Het is een blush met meerdere kleurlagen. Als je met je kwast  veel bovenin komt, dan krijg je meer een echte blush en als je meer onderin gaat krijg je echt een highlighter. Heel handig dus! Helaas heeft hij niet zo heel veel  pigment, ik moest echt mijn best doen om een beetje kleur op mijn hand te krijgen. Het gaat om de swatch aan de linkerkant.


Dan de laatste, en meteen ook mijn mooiste blush: Max factor flawless perfection blush in de kleur 235 'chestnut'. Ik hou echt van deze blush! Op de foto lijkt het alsof hij een beetje bruin/rood achtig is, maar hij is vooral rood. Ook deze heeft hele lichte shimmer, echt super mooi dus! Ook heeft hij veel pigment, ik hoefde maar twee keer over mijn hand te vegen. Wel moet ik 's ochtends oppassen dat ik niet te veel op doe. Dit is dus mijn favoriet!


Mijn volgorde is dus:
1. Max factor, super mooie rode blush met veel pigment.
2. MNY, mooie roze blush met lichte shimmer en redelijk veel pigment.
3. Catrice, leuke verschillende kleurtjes maar helaas niet veel pigment.

De Max factor blush is bij de etos en de kruidvat te koop, MNY alleen bij de etos en Catrice alleen bij de kruidvat.
xx Lana

3 opmerkingen:

  1. Die van max factor heb ik ook!
    super mooi! :)
    xA.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er geen een maar ze lijken me allemaal heel mooi :)
    maar vooral die van MNY & MacFactor <3
    xlovees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw....(L)
    mooie blushes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl