zondag 13 maart 2011

Review: Dove, Inecto en de Tuinen handcrème - Daantje


Ik heb heel erg last van droge handen, met ook veel schrale plekjes, die ook eczeem kunnen zijn.
Ik heb natuurlijk verschillende eczeem zalfjes voor als het echt heel erg word, maar het is toch wel belangrijk voor mij om mijn droge handen elke dag in te smeren met handcrème. Vooral in de winter!
Voor nu review ik 3 handcrèmes die ik het meest gebruik; Dove Beauty Hand Cream, de Tuinen Lavendel handcrème en INECTO pure coconut hand & nail cream.

Dove:
Een 24 uur hydraterende crème voor de dagelijkse verzorging voor mooie handen staat er op de verpakking. Het is een hele fijne crème die gewoon normaal, lekker, ruikt. Hij trekt echt heel snel in, het snelst van allemaal en je handen worden er echt heel zacht door :) het is alleen jammer genoeg niet ''24 uur hydraterend''. Dat komt natuurlijk ook omdat ik een extreem droge huid heb, daarom moet ik vaker smeren, maar dat is niet erg want hij is echt heel fijn in gebruik.


INECTO:
Dit is een handcrème die gemaakt is van 100% cocosnootolie, en ruikt daarom erg lekker vind ik! Na een tijdje, vind ik de geur alleen iets minder lekker ruiken, een beetje een aparte geur. Helemaal niet vies, maar niet zo lekker als eerst.
De handcrème verzorgt je handen en nagels goed, maar als mijn huid erg droog is, kan het soms een beetje gaan prikken. Dit is een crème die ook minder hydrateerd dan bijvoorbeeld de dove crème. Ik vind dit een hele fijne en lekker ruikende handcrème, maar ik gebruik het dan wel het liefst in de zomer, als mijn handen minder droog zijn.



De Tuinen:
Deze handcrème vind ik ook erg fijn! Het ruikt echt heerlijk naar lavendel ! <3
Het is een heel natuurlijk product met hele fijne ingrediënten. Het zorgt ervoor dat het vochtbalans in je handen goed blijft, en dat merk je wel! Je handen voelen echt super zacht aan en ruiken lekker!


Ik vind het alledrie hele fijne handcrème's !
Als ik echt een keuze zou moeten maken, heb ik toch het liefst de Dove handcrème, omdat ik het gevoel heb dat die het meest hydrateerd en ook het langst, en het zorgt voor een hele zachte huid.
Op nummer 2 zou dan de lavendel Handcrème van de Tuinen staan, omdat die super lekker ruikt, en je handen er heel zacht van worden!
Op nummer 3 staat dan die van INECTO. Ook een hele fijne handcrème, maar iets minder hydraterend, en de geur kan na een tijdje een beetje apart zijn.



xxDaantje

3 opmerkingen:

  1. die van de tuinen lijkt me echt goed & lekker ruikend! :)
    die van inecto ook! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb die van dove! (nouja m'n moeder en ik gebruik hem)
    haha ik kan echt niet tegen de geur van kokosnoot :P
    maar verder handige review daantje!
    kus!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl