zaterdag 12 maart 2011

Review: Andrélon Betoverend Bruin shampoo -Josephine

Hoi!!
Ik heb bruin haar. Sinds een paar weken gebruik ik Betoverend Bruin shampoo van Andrélon. Het is geschikt voor zowel geverfd als natuurlijk bruin haar. Dus ook voor mijn all-natural donkerbruine haar! Achterop de fles staat het volgende:

Andrélon Betoverend bruin shampoo is speciaal ontwikkeld voor bruin haar. Deze milde shampoo met henna -extract geeft je har een diepe glans en brengt levendige, gloedvolle bruintinten in je haar naar boven.
Deze shampoo is ontwikkeld voor frequent gebruik en geschikt voor alle tinten natuurlijk of gekleurd bruin haar.

Omdat ik de fles al had gekocht voordat mijn head&shoulders en herbal essences shampoos opwaren, wisselde ik in het begin mijn shampoo heel erg. Ik was mijn haar ongeveer 1 à 2 keer in de week, omdat de meeste shampoos mijn haar super uitdrogen en ik dan heel pluizig en niet glanzend haar van krijg. Dan gebruik ik een leave-in conditioner van henna plus en is mijn haar weer gezond en glad.
Nu mijn andere shampoos opzijn (behalve mijn babyshampoo, die ik voor mijn kwasten gebruik) gebruik ik deze shampoo dus zonder afwisselingen al een tijdje en het is heel raar, maar het maakt mijn haar vettig! En ja, ik masseer het goed in, spoel het uit, masseer het nog een keer in, laat het zitten voor een paar minuten en spoel het uit met koud water. Als het opdroogt en ik borstel het is het gewoon vet! Hoe mijn herbal essences - supermodel straight mijn haar uitdroogde en ik conditioner nodig had, zo vettig maakt deze shampoo mijn haar! Toen ik het nog deed met 2 shampoos, eerst de andrélon, uitspoelen , en daarna de herbal essences of head& shoulders, oen was mijn haar perfect. Niet te droog, niet te vet en het had een mooie glans. En ik had geen conditioner nodig. Misschien ligt het aan mij, maar behalve voor de mooie kleur die mijn haar krijgt vind ik deze shampoo niet echt fijn!

xJosephine


ps. De shampoo itself ziet er wel leuk uit, het is bruin, een beetje vloeibaar en het heeft een soort glittertjes erin. Het heeft geen al te sterke geur en ruikt gewoon oké, lekker, het heeft wel in de verte iets weg van henna.

5 opmerkingen:

  1. Goed om te weten! ik zelf HAAT andrelon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het eens met 'natas' .. i hateee andrelon :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoezo haten jullie andrelon?
    ik gebruik ook andrelon..
    maar het is ook niet een topmerk..
    Kuss!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee ik haat het ook niet hoor! Deze shampoo is ook niet bedoeld om mijn haar in goede conditie te houden, maar eigenlijk alleen voor een mooie kleur. En daar slaagt hij voor! Maar ik gebruik hem liever in combinatie met een andere shampoo!XJosephine

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl