zaterdag 12 maart 2011

Review Biodermal Litteken Crème - Daantje

Hee!
Bijna iedereen heeft ze wel, kleine of grote littekens die je liever niet ziet. Ik heb ze ook, bijvoorbeeld van sneeën op mijn knie van een paar jaar geleden. Maar omdat ik een keer een soort klein blaasje op m'n neus had, kreeg ik daar ook een litteken. En omdat dat op een meer zichtbare plaats zat dan bijvoorbeeld je knie, besloot ik er een crème voor te kopen: Biodermal Litteken Crème.

Ik geloofde nooit in dit soort dingen (ik denk vooral omdat ik het altijd vergeet op te smeren; het is zo'n gedoe) maar ik dacht dat ik het wel kon proberen.
Er staat op dat het de zichtbaarheid van littekens (nieuwe én oude) vermindert en de huid zacht en soepel houdt. Voor een optimale verzorging moest je je litteken twee keer per dag inmasseren.
Toen ik dat blaasje op mijn neus had, smeerde ik het maximaal 1x per dag in, ik had nooit zin om het erop te smeren of vergat het. Toch hebben die paar keer wel geholpen, want nu (na 2,5 jaar) zie je er letterlijk niets meer van. Dus zelfs als je het niet twee keer per dag inmasseert, werkt het toch!
Toen ik anderhalve week geleden op mijn knie een soort streepje zag, dacht ik dat het een snee was, maar het bleek striae te zijn, dus ik denk: ik heb nog mijn Litteken Crème. Omdat de striae op mijn knie best opviel als ik blote benen had was ik van plan om het deze keer wel elke dag 2x per dag grondig in te masseren. Na twee dagen zag ik al een beetje verschil, en nu na anderhalve week zie je het bijna niet meer! Deze crème werkt dus echt, zelfs bij striae.

Dus als je littekens of striae hebt;
smeer het er gewoon 2 keer per dag op, en je ziet echt verschil, bij mij ook best snel.
De crème is €12,95 en is te koop bij de drogist, zoals de DA.
Het lijkt een kleine tube, maar je doet er best lang mee.
De prijs is wel hoog, maar ik vind het het waard.

xxDaantje

3 opmerkingen:

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl