donderdag 31 maart 2011

Review: The Body Shop wild cherry shower gel - Lana

Hee!
Vandaag ga ik een douche gel van The Body Shop reviewen, namelijk de geur wild cherry. Ik ben gek op kers en ik ben gek op TBS shower gels, dit was dus het perfecte product voor mij! De douche gels van TBS zijn altijd heel fijn, ze ruiken echt heerlijk. Als je de fles opendoet is er echt een geur explosie. Het lijkt net of ze echt allemaal kersen gepureerd hebben en het sap in het flesje gedaan hebben, het ruikt totaal niet chemisch. Ik heb een hele droge huid (vooral in de winter) en eigenlijk voedt deze mijn huid niet genoeg. Daarom gebruik ik eerst altijd een geurloze douche-creme, die mijn huid heel goed hydrateerd.
En daarna gebruik ik de wild cherry douche gel, zodat ik ook nog lekker ruik!

Er zit 250 ml in, wat best wel veel is. Je zult er dan ook echt lang mee doen! Hij kost 8 euro, een beetje prijzig maar voor de grote hoeveelheid douche gel valt dat echt heel erg mee.


Dus kopen als je nog een lekker ruikende basic douche gel wilt. Maar niet doen als je huid eigenlijk te droog is (maar dan kun je ook doen wat ik doe) of als je het te duur vind.


xx Lana

3 opmerkingen:

  1. Deze ruikt inderdaad heeerrrrlijk! Ik heb nog pink grapefruit en mango staan. Ik ga die eerst maar eens opmaken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, ik hou zoveel van The body shop!!!
    Alles van hun is echt lekker,moeten jullie dus maar vaker over schrijven (;

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl