dinsdag 22 maart 2011

Review: Etos matt finish lipstick 004 - Josephine

Hee!
Ik hou echt van lipsticks. Ik heb er niet veel, maar het is dan ook moeilijk om een fijne lipstick te vinden: hij moet voeden, niet droog zijn, een mooie kleur hebben en je tanden niet geler laten lijken. En: de verpakking moet natuurlijk een beetje chique zijn. Sommige mensen vinden lipsticks een oma product, maar er zijn heus niet alleen knal rode! Lipsticks heb je in alle kleuren, van zwart tot groen. Persoonlijk ben ik meer van roze en nudeJ. Ik vind ze zo fijn, omdat als je een glos hebt die in de tube bijvoorbeeld heel mooi rood is, kan hij op je lippen gewoon doorzichtig lijken. Bovendien is een lipstick makkelijk te mengen en kan je zelf bepalen hoe je het aanbrengt, knal of toch een beetje romantisch…

Deze etos lipstick heb ik een paar maanden geleden gekocht. Het is nummer 004 van de matt finish collectie. Hij lijkt een beetje rood maar eigenlijk is hij echt KNAL roze. Niet echt een kleur om naar school te dragen, het is zo onpraktisch als je eet of drinkt (of op je pen kauwt)… Haha ik kauw niet op mijn pennen hoor, maar ik doe de achterkant tegen mijn lippen aan. :D Maar nu even back to the lipstick. Hij is niet zacht, wat een voordeel is omdat hij dan minder snel opgaat. Maar als de lipstick hard is heeft het ook een nadeel: hij is dus niet romig. Dat wist ik wel al van te voren maar ik dacht, gloss erover en je merkt er niks van. Nou, dat had ik dus fout. Hij is zó ontzettend droog! En als je een lipgloss erover heen doet dan word het zo plakkerig! Het kan wel hoor, maar ik hou eigenlijk meer van mat bij deze lippenstift omdat het zo’n “Hallo kijk naar mij” kleur is. Tja, waarom had ik hem eigenlijk gekocht? Nou , wat deze lipstick wel heel goed in is is een beetje een pastel-lente look maken door hem met je vinger aan te brengen. Dat vind ik wel heel mooi. Nog een nadeel van de lipstick als je hem echt full-colour aanbrengt is dat als je hem eraf hebt gehaald, je nog in de lijntjes van je lippen de lipstick ziet zitten… Jammer. Maar het is wel een mooie kleur!
De etos matt finish 004 lipstick is te koop bij de etos voor (ik geloof) 3 à 4 euro.

X Josephine  --->

2 opmerkingen:

  1. wauw die kleur is echt mooi!
    maar ik hou wel meer van romige lipsticks :$
    leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja jammer he! Ik heb nog nooit een goede en fijne lipstick gevonden voor minder dan 10 euro eigenlijk!
    xJosephine

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl