dinsdag 22 maart 2011

Review: Skin97 Dream girls BB Cream

Hee!
Ten eerste heel erg sorry dat ik een tijdje niks geschreven heb!
Ik had het heel druk met school, en dat is natuurlijk ook belangrijk ;)
Ik zal nu wel weer veel gaan schrijven !

Vandaag kreeg ik EINDELIJK mijn BB cream binnen !
Ik was meteen helemaal enthousiast en ging het natuurlijk meteen proberen, en ik vind het geweldig!
Ik heb het besteld via www.thebbcreamshop.com 
Achteraf misschien niet de beste keus, maar ik heb het pakketje precies na 2 weken binnen gekregen en gewoon netjes verpakt met bubbeltjes plastic.

Het ruikt best lekker vind ik en het smeert ook heel makkelijk!
 Het is vrij donker op mijn hand.. Na een tijdje (nu dus) is dat helemaal weg, het neemt gewoon je huidskleur aan volgens mij.

Ik was best zenuwachtig naar het resultaat om het voor het eerst op te doen. Ik had zo lang gewacht en was zo enthousiast erover!
Ik heb eerst gewoon mijn gezicht schoongemaakt met cleansingmilk, lotion en een dagcrème daarna.
Dit is mijn gezicht zonder de BB Cream:


En dit is erna:

Ik vind het echt een heel fijn middel!
ik heb het gevoel dat het ook meteen helpt, alleen kan dat waarschijnlijk niet haha.
Het is is alleen niet heel erg dekkend.. Maar voor mijn gezicht dekt het genoeg!
Ik heb een beetje een rozige huid en ik word ook snel rood, maar ik vind deze crème voor mijn huid heel goed werken :)

Ik vind het wel een nadeel dat de cream niet matte is... 
Maar ik doe er gewoon een beetje compact powder overheen en dan is dat ook weer opgelost.
(op de foto heb ik geen poeder op)


Ik weet nog niet of ook mijn onzuiverheden zo snel weggaan want dit is de eerste dag dat ik hem heb, maar ik zal dat later nog wel melden!
Ik ben echt super enthousiast over de crème! en vind het echt een super middel !

Ik vind het vooral zo fijn omdat het niet voelt als een foundation en ook niet je poriën verstopt. Het voelt heel natuurlijk!
Ik raad iedereen wel BB Cream aan !

Mijn wondercrème:

Ik vind de verpakking wel grappig.
Het had wat minder 'speels' gemogen. 

De crème bevat SPF 30 dus dat is ook heel fijn !
Het is een crème die speciaal is ontwikkeld voor 'juniors'
Er zit daarom ook geen anti-aging of anti-rimpel in !

Als jullie vragen hebben, vraag het gerust!

X Daantje





3 opmerkingen:

  1. Niet echt duidelijke fotos:p
    maar wat bedoel je met
    "Ik heb het besteld via www.thebbcreamshop.com
    Achteraf misschien niet de beste keus, maar ik heb het pakketje precies na 2 weken binnen gekregen en gewoon netjes verpakt met bubbeltjes plastic."
    ?
    Wat is dan niet goed aan dat?
    Leuke review maar beetje onduidelijk'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omg die wil ik zooo graag!
    maar ik weet niet echt hoe je dat moet bestellen enzo en of het mag :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is heel makkelijk te bestellen via een online winkel! Gewoon goed rond kijken en bestellen op de site die jou het betrouwbaarst lijkt! succes xx Lana

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl