woensdag 23 maart 2011

Review: L'oreal paris dermo expertise zachte oogreinigingslotion - Lana

Hee!


Ten eerste wil ik sorry zeggen omdat het al best wel een tijd geleden is dat ik een artikel heb geschreven. Het spijt me echt! Maar zoals Josephine en Daantje al zeiden, we hadden de afgelopen week echt heel erg veel proefwerken. Maar dat is natuurlijk gaan excuus, dus vanaf nu komen er weer veel artikels!


Nou, nu waar het om gaat. De make up remover van L'oreal.
Ik vind hem echt suuuuperfijn! Ik heb best wel gevoelige ogen, maar deze irriteert mijn ogen absoluut niet. Ook is hij geschikt voor lenzen, die ik heb. Alleen haal ik mijn lenzen er wel uit voordat ik mijn ogen reinig, maar alsnog is het een klein pluspuntje voor degenen die dat niet doen! Je hebt soms van die reinigers waarvan je een zwarte vlek rond je ogen krijgt, maar deze haalt het gewoon echt weg. Wat alle oogreinigers eigenlijk horen te doen ;). Ik heb hem nu ongeveer drie maanden en er zit nog ongeveer 1/4 deel in. Best zuinig is hij dus!




Kortom, echt een hele fijne oogreiniger voor gevoelige ogen en voor een goede prijs! Hij is te koop bij de etos, en bij de kruidvat volgensmij ook. Echt een aanrader! Zeker kopen als je op zoek bent naar een goede make up remover.


xxx Lana

2 opmerkingen:

  1. Wow ik ben snel:)
    Maar als je hem al drie maanden hebt en er zit nog 1/4 in, dan doe je er dus 4 maanden mee? dat vind ik eigenlijk best kort! Nouja het ligt eraan hoeveel erin zit... Hoeveel ml zit erin?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. er zit 125 ml in! Nou ja, het is inderdaad niet extreem lang ofzo, maar ik gebruik best veel dus ik denk dat je er ook wel 5/6 maanden mee kunt doen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl