vrijdag 11 maart 2011

Review: Sleek Storm Palette - Josephine

Hee!
Als je mijn artikel hebt gelezen waarin ik mezelf voorstel, dan weet je het: Ik ben GEK op mijn storm palette!Het bevat mooie kleuren, het blijft supergoed zitten, het is een handig doosje en het is (relatief gezien) niet zo duur! Wat ook mooi is is dat het een "Mineral based" eyeshadow palette is. Ik heb het even precies opgezocht wat mineral based nou eigenlijk betekent. Ik kwam uit op een engelse site:


Mineral-based makeup typically has few ingredients. Ingredients included in this mineral-based makeup include mica (a mineral), zinc oxide (a sunscreen), titanium dioxide and bismuth oxychloride (another mineral).
Dit betekent zoveel als: Op mineralen gebaseerde make-up heeft een paar standaard ingredienten, zoals mica (een mineraal), zink oxide (een zonnebrand middel), titaandioxide en bismutoxychloride (een ander mineraal.) Deze dingen zijn dus allemaal goed, minerale make-up is beter voor je huid dan "geen minerale" make-up.
Goed.
Nu het heilige proces.
 
Zo krijg je het palette binnen.

Dit is hoe je het binnen krijgt (je moet het namelijk bestellen, site staat onderaan):


Uit de verpakking...



Mijn palette is alweer een half jaartje, dus die vetvlekken komen door
mij :) 











En...OPEN!!


Mijn palette is een keer op de grond gevallen, en toen zijn de twee
midden-onder kleuren er uit gevallen! Echt heel jammer! Gelukkig zijn dat niet mijn favo-kleuren ... Mijn hand zit over de spiegel, een hele goede spiegel trouwens, maar zodat je kan zien hoe groot hij ongeveer is. De grootte viel me wel tegen, maar eigenlijk is de maat precies goed!





Swatches van alle kleuren

In het palette zitten 12 kleuren. 3 daarvan zijn mat en de rest (9 dus) shimmer.
De eerste 4 kleuren van de bovenste rij:
Van links naar rechts:

 
- een hele mooie licht bruine shimmer kleur
- een witgoud/zilverachtige super shimmery kleur, perfect als highlighter.
- een matte beige kleur, voor mij iets donkerder dan mijn huidskleur
- een heeeele mooie goude kleur! Het lijkt echt bladgoud...






(het gaat om de middelste drie)
- een zalm achtige shimmer kleur
- een cranberry kleur, heel mooi, ook shimmer (de laatste van de bovenste rij van palette)
 -(de onderste rij) een bruine kleur met een soort gouden glittertjes, shimmer




 
De laatste vier kleuren van de onderste rij
-een donkergroene shimmer, heeft iets grijzigs (stuk in mijn palette)
-een nachtblauwe kleur, shimmer, mooi in combinatie met goud of zilver (ook stuk in mijn palette)
-donkerbruin, mat, perfecte wenkbrauw kleur voor mij!
-zwart, mat een handige en goed gepigmenteerde kleur.


 
 





















Het palette is super mooi! Omdat ik amandel kleurige ogen heb passen alle kleuren bij mijn ogen! Ik zal nog een keer een ooglook laten zien hiermee.

Het Sleek Idivine Storm palette is een van de vele Sleek Idivine palettes. Er is ook een original, sunset, bohemian, acid en meer. Ik heb dit palette gekregen van Daantje, voor sinterklaas, en ben er nog steeds heel blij mee, zoals je vast wel door hebt ;).

voor 7.25 (en dan nog verzendkosten)

x Josephine


3 opmerkingen:

  1. Wow echt super mooie kleuren!
    zou je hem ook ergens kunnen kopen?
    en heeft het veel pigment?
    x Char

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de shimmer kleuren echt SUPER<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Charmaine, ja in engeland kan je hem volgens mij gewoon in drogisterijen kopen... Maar ik heb hem in nederland nog niet eerder gezien! Ja,het heeft super veel pigment. Ik gebruik het elke dag!
    xJosephine

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl