donderdag 10 maart 2011

Max factor experience foundation - Lana

Hoi!
Een tijdje geleden kwam max factor met een nieuwe lijn: experience.
Het enige product dat ik van die lijn gekocht heb is de foundation, waar ik nu over ga schrijven!





Onder het plaatje zie je alle kleuren. Je kunt het niet zo goed lezen maar van links naar rechts staat er: raw silk, beige linen, medium sandstone, brown hessian en dark gypsum. Ik heb raw silk. Ik weet niet zeker of alle kleuren in Nederland te koop zijn, want in Amerika zijn er vaak meer kleuren omdat de schappen daar groter zijn. 






Ik zal het maar meteen zeggen: ik vind deze foundation echt heel erg goed! De dekking is medium, hij heeft best een hoge dekking maar het ziet er absoluut niet plamuur-achtig uit! Hij voelt heel luchtig aan, helemaal niet alsof je veel op je huid hebt zitten. Hij heet daarom ook 'weightless foundation'. Een heel erg groot pluspunt is ook dat hij spf 10 heeft! In de zomer is dit niet genoeg, maar in de lente is het toch wel fijn dat je een beetje bescherming tegen de zon hebt. Ook droogt hij mijn huid niet uit en hij is heel makkelijk smeerbaar. Het enige nadeel is de prijs: hij kost 16,99 bij de da en de etos. Ik heb hem bij de uitverkoop gekocht, hij had toen 50% korting! Anders had ik hem nooit gekocht, zo groot is mijn budget helaas niet :). Kortom: een hele fijne foundation die je een natuurlijke huid geeft, maar die best wel prijzig is. Dus het ligt aan jou, heb je het er voor over?

xx Lana

8 opmerkingen:

  1. OMG, zo erg bedankt!
    Ik kan echt nooit een goede foundation vinde,
    maar heb deze gekocht, toen ik dit had gelezen
    en hij is echt heilig!
    Zo waar wat je allemaal schrijft..
    Dankje we eat beaty <3
    J

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke review!
    schrijven jullie elke dag een nieuwe?
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje! Ja, er komt minstens 1 artikel per dag online! Soms ook 2, of zelfs 3! xxL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey sorry voor die vorige reactie die was mis gegaan maar wat ik wou zeggen:
    wat ongelooflijk leuk dat jullie soms 3 artikels per dag doen! I love it!
    ik ga jullie zeker volgen!
    elke ochtend bij m'n ontbijt kijk ik naar een nieuw artikel!
    xxxxC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil hem ooook! maar hij is een beetje duur...
    echt geluk dat hij in de uitverkoop was!
    xx Amy'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja! er is nu 25% korting op make up van max factor bij de etos en kruidvat! X lana

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl