woensdag 9 maart 2011

Maskers - Daantje & Lana

Vette huid

Omdat ik een vette huid heb doe ik ongeveer een keer per week een kleimasker op. Dit is een heel goed masker tegen onzuiverheden, maar het droogt je huid ook erg uit. Het is daarom belangrijk dat je daarna een voedende creme opdoet. Eerst scrub ik mijn gezicht en daarna laat ik het masker 10 minuten op.












Bij deze foto heb ik het masker net opgedaan. Het is dus helemaal nat.










Bij deze foto is het masker gedeeltelijk droog en nat. Hier kun je goed vergelijken hoe anders het is!
Hier is het masker helemaal opgedroogd! Je ziet goed dat het echt helemaal 'in' mijn huid is gaan zitten, je kunt mijn porieen zien!









Als je een masker zoekt voor de vette/onzuivere huid moet je zeker eens dit masker proberen!
Het heet het Mudd mask van 'original mask' en is te koop bij de etos.

xxLana

Droge huid


Ik heb juist een best droge huid en ook vaak last van eczeem op mijn handen en andere plaatsen, vooral in de winter.
Daarom is het voor mij heel belangrijk om goed mijn gezicht te voeden.
Ik doe ook wekelijks een masker op, elke week weer een andere :). Deze keer heb ik een face mask van de HEMA gebruikt voor de droge vetarme huid.
Ik vind het een hele fijne creme want je voelt dat het in je huid trekt en als je het eraf haalt (na 10 minuten laten zitten) voelt het heel fijn en heel zacht aan :)













Dit is een foto wanneer het masker op mijn huid zit. Het masker word niet hard, maar trekt wel in.











Dit masker raad ik je zeker aan als je een beetje een droge huid hebt!
Mijn huid voelt nu heel verzorgd aan.
HEMA heeft overigens heel veel huidmaskers in een tube, voor allemaal soorten huidtypen.

XDaantje

2 opmerkingen:

  1. zelf heb ik een vette huid dus kan ik dat 'mud' masker goed gebruiken!
    x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat mud masker heb ik ook (:

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kan je je reactie achterlaten!
Voor vragen kan je ook mailen naar weeatbeauty@live.nl